حالا دیگه همه میدونن!

سلامی بعد از مدت ها

1395/1/28 21:45
نویسنده : تارا
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

اون کسایی که هنوز میان اینجا

دیگه از وقتی واتس آپ و تلگرام و اینستا اومده اینجا واقعا سوت و کور شده

دلم میخواد بنویسم

چیزایی که خیلی وقته تو دلم مونده و همیشه میدونم که اینجا بهترین جا برا نوشتنش هست

چون اینجا فقط مال خودمه و یه سری آدم وجود دارن که منو نمیشناسن و میتونم راحت حرفام رو بزنم

روزای سخت منم یه جورایی تموم شد و شب عروسیم شد بهترین شب زندگیم

البته اینو بگم زندگی کردن با خانواده سجاد تو یه خونه(البته تو دو طبقه مجزا) یه کار بینهایت اشتباه بود

من همیشه فکر میکردم خودم کار به کسی ندارم دیگزان هم کاری به کارم ندارن اما بازم این بزرگ ترین اشتباه زندگیم بود

از دخالت هاشون و حرفاشون خیلی عصبی میشم

من بدبخت هم که زبون ندارم جواب بدم که ای کاش داشتم

از اینکه تفاوت فرهنگی بین ما داغونم کرده البته من واقعا با خود سجاد هیچ مشکلی ندارم شکر خدا و تا الان اصلا دعوای بدجور نداشتیم بحث داشتیم ولی اصلا به قهر و جر و دعوا نکشیده

ولی خانوادش داغونم کردن

که اگر بخوام بگم مثنوی هفتاد من کاغذه

بیخیال

با اومدن دخترمون اوضاع خیلی بدتر شده به هر حال هرچی باشه نوه اوله و بعد از سالها یه دختر دا ه وارد خانواده سجاد میشه

معلومه که من حتی حق انتخاب اسمش هم ندارم

چه برسه به چیزای دیگه

ما قرارمون با سجاد این بود که دو سال بمونیم تو این خونه و بعد یه حا رو بگیریم و بریم که دنبالشیم اما شدیم جن و بسم الله

بعضی وقتا حتی دلم نمیخواد شیراز باشیم و دلم میخواد بریم دور ترین جای جهان تا با خیال آسوده زندگی کنیم

از روزای اول بارداری همش کارم گریه هست و ناراحتی

دلم برا روزای دونفره با سجاد تنگ میشه

دلم برا زندگی دونفره تنگ میشه

دلم برا خودم تنگ میشه

تو این ۸ ماه هر روز هر روز گریه کردم

میگن تغییرات هرمونی هست و البته رفتار خیلی خوب خانواده شوهر!

خیلی هاش رو به سجاد نمیگم گناه داره اون داره همه تلاشش رو میکنه و واقعا برا من سنگ تموم میذاره

خودش هم عاجزه از دست خانوادش

این روزا خیلی میترسم

از اینکه من هیچ سهمی با بچه ام نداشته باشم

از اینکه من فقط حق شیر دادنش رو داشته باشم

حتی واسه زایمان و رفتن خونه مامانم اینا هم شک دارم

از افسردگی بعد از زایمان میترسم

از همه چی میترسم

دلم میخواد خیلی بنویسم ولی الان اصلا حالم خوب نیست

نمیدونم چمه

پسندها (3)

نظرات (0)