حالا دیگه همه میدونن!

دیشب

1391/1/10 14:55
نویسنده : تارا
429 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بد جور دلم گرفته بود!یه دل سیر گریه کردم!بعد به خدا گفتم ازت متنفرم!!!!ولی بعدش پشیمون شدم و معذرت خواهی کردم!

به خدا گفتم میدونم تمام این چیزا به خاطر گناهایی هست که انجام دادم ولی لااقل بهم بگو اینا تلافی اون گناه بزگ هاست یا اون گناه کوچیکا؟؟؟؟؟!!!!

از صبح تا شب کارم شده رو این پایان نامه کار کردن!شیطونه گفت برو بازار ابقلاب یکی بخر خودتو راحت کن!اما من قبول نکردم!

کاش بارون بند بیاد یکم برم بیرون هوا بخوره به کلم!

دلم جای دیگه هست!

دلم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ارشیا خان
10 فروردین 91 15:54
بجای اینه به لعن آسمان پردازی بشین و پایان نامه ات رو کپی پیست کن . مطمئن باش کسی براش مهم نیست پایان نامه ات چی باشه . بعدشم ما هم دلمون میگیره ولی فقط از خدا میخوایم فرحی بدهد . اندکی زندگی کن همش که تحصیل و . نیست


ممنون از حضورتون!آره دیگه کاملا عزمم رو جمع کردم برم یه پایان نامه بخرم!آخه من آدمی هم نیستم که همه زندگی ام درس باشه!
همسر یک پزشک
3 خرداد 92 23:04
منم پایان نامه ام رو از بازار انقلاب خریدم 16 هم شدم خخخخخخخخخخخخ