حالا دیگه همه میدونن!

نظرات (12)

رومینا
26 دی 92 17:57
سلام تارا جون . امیدوارم که خوب باشی امروز وبلاگتو دیدم . اگه دوست داشتی به من هم رمز بده .
سودابه
30 دی 92 0:01
دخمله سلام. امروز با زحمت اومدم وب هنوز درگیر پام هستم دعا کن جوش خورده باشه. امروز کامنتت رو خوندم.اومدم یک چیزی بهت بگم که به نظرم راهکار خوبی بود برات دیدم دوباره نوشتی روابط خوبه ترجیح میدم نگن ولی اگر دوست داشتی و خودت خواستی یک مطلبی به ذهنم رسیده باهات درمیون بزارم مامان جان
مامان نفس طلایی
2 بهمن 92 20:48
سلام اگر من و گفتی همون موقع هر دو مطلب و خوندم ... نمی دونستم باید چی بگم ... حرف مشاور و قبلا بهت توصیه کرده بودم اینکه مدتی از هم دور باشین ... الانم معتقدم دور شدن و نزدیک شدن های این گونه بیشتر بهت ضربه می زنه دوست من .... این رابطه به نظرم باید مقداری اصلاح شه ... ببخش صریح حرف زدم اما چون تو رو دوست خودم می دونم دلم نمی خواد اسیب ببینی ....
آسمان
8 بهمن 92 8:58
من عضو این سایت نیستم ولی میام وبلاگ میخونم میشه به منم رمز بدید؟
مامی که هنوز نی نی نداره
8 بهمن 92 14:51
من رمز شما را ندارم اگه دوست داشتید برای منم بگذارید با تشکر
مامانِ عسل
13 بهمن 92 9:11
عزیزم شما قرار شد وب را درست کنی.... من نمی تونم وارد بشم دلم میخواست میونستم چی شده بود.... به هر حال همین که الان خوبین کافیه شما خوب باشی دنیا خوبه
سودابه
16 بهمن 92 18:51
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن
sara o ahmad
17 بهمن 92 22:13
salam tara joonam khooi? agar bedooni cheghdar khastam ...taze residim khoone nemiay k aroosim vali ba in hal goftamm biam bebinam oza chetore... gooshim 2-3 rooze dastam nist oni..khabari azat nist abji
مژده
19 بهمن 92 20:30
عزیزم اگه قابل دونستی به منم رمز بده شاید کمکی از دستم بر بیاد[
مامان نفس طلایی
22 بهمن 92 10:57
در چه حالی؟
❤ مامِ دوقلوهای ناز آرمین و آروین ❤
25 بهمن 92 22:49
سلام عزیزم پیش ما هم بیا ممنون راستیی رمزاتو باز کن اینطوری وبت پر بادید تر میشه گلم
مامان دخملی
7 اسفند 92 0:31
slm khobi man nini daram saram garme shoma chi ? che khabare chera enghad poste ramz dar ? dost dashti be manam ramz bede