حالا دیگه همه میدونن!

آهنگی که من عاشقشم!

1391/2/21 17:34
نویسنده : تارا
559 بازدید
اشتراک گذاری

من از زندگی تو هوات خسته ام

                                                ازت خسته مو باز وابستم

نگو ما کجاییم که شب بین ماست

                                         خودم هم نمیدونم اینجا کجاست

بیا با هوای دلم سر نکن

                                               بهت راست میگم تو باور نکن

از این فاصله سهممو کم نکن

                                               بهت خیره میشم نگاهم نکن

تو رنجیدی و دل ندادم بری

                                      خودم رو فراموش کرده ام ،تو یادم بری

 تو یادم بری زندگیم سردشه

                                               یه روز.........

ولی هرشب از خواب من رد شدی

                                            به هر راهی رفتم تو مقصد شدی

درست لحظه ای که ازت میبرم

                                                تحمل ندارم شکست میخورم

نمیشه تو این خونه پنهون بشم

                                             بهم سخت میگیری آسون بشم

اگه پای من جاده رو برنگشت

                                             فراموش کن بین ما چی گذشت

من از زندگی تو هوات خسته ام

                                               ازت خسته مو باز وابستم

نگو ما کجاییم که شب بین ماست

                                        خودم هم نمیدونم اینجا کجاست

بیا با هوای دلم سر نکن

                                              بهت راست میگم تو باور نکن

از این فاصله سهممو کم نکن

                                             بهت خیره میشم نگاهم نکن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Asemane you
21 اردیبهشت 91 18:50
تقدیم باعشق " روزت مبارک "
Asemane you
21 اردیبهشت 91 18:57
عسلم روززن رومیگم دیگه، من عجله داشتم پیشاپیش تبریک گفتم....


واییی من اصلا یادم نبود!ممنون عزیزم
مامان یاس
2 خرداد 91 21:16
اینکه خیلی غم انگیزه منکه دلم گرفت
مامان سمانه
19 خرداد 91 18:48
سلام عزیزم اسم وبت نظرم و جلب کرد برام خیلی با نمک بود اما اومدم چیزی ندیدم اگه دوست داشتی بهم سر بزن تا با هم بیشتر آشنا بشیم
مامان اتنا
26 تیر 91 14:40
سام تارا جون رمزتو فراموش کردم من آهنگ وبتو خیلی دوست دارم واسم رمزو بفرست