حالا دیگه همه میدونن!

امان از ...

1391/7/17 10:44
نویسنده : تارا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی این روزا اصلا اعصاب ندارم و حال روحیم خرابه توی این وضیعت هم به وبلاگ پیدا شده که کاملا عنوان و موضوع و حتی اون شعر مدار صفر درجه که من کنار وبلاگم نوشتم رو کپی کردده

متاسفانه نمیدونم چرا یه عده هیچ خلاقیتی ندارند و کپی برداری میکنن

نمیدونم چرا نیمذارن یه حریم خصوصی یه اسم یه بلاگ که مال من هست مال خانواده من هست مال زندگی من هست مال خودم باقی بمونه!

خانومی که میایی کپی میکنی میری عین خیالت هم نیست! من این اسم رو دوست داشتم من اون آهنگ رو دوست داشتم که گذاشتم کنار وبم حتما دلیلی واسه کارهام داشتم! و مطمئنا دوست نداشتم کسی ازش استفاده کنه!

این وبلاگ خونه منه!و خیلی از دوستام منو با این وبلاگ و با این اسم میشناسن!اصلا کارت جالب نبوده!بدون اجازه!

خودت دوست داری کسی از اسم و فامیل تو استفاده کنه ؟مسلما هرگز دوست نداری!

خیلی محترمانه هبت گفتم که تمام اونا رو عوض کن ولی اگر گوش ندادی مجبور میشم اقدام جدی کنم!

درضمن پایین هر وبلاگی نوشته تمام حقوق این وبلاگ متعلق به صاحب وبلاگه!حقوق این وبلاگ هم متعلق به منه!

پس ازش دفاع میکنم نمیذارم کسی دیگه توی این دنیای مجازی بخواد حقوق منو ازم بدزده!

 

پ.ن : خدارو شکر با مدیریت تماس گرفتم و فعلا سایت رو مسدود کردن!ممنون از پیگیری مدیریت محترم!

 بعد نوشت: سایتش دوباره باز شده ولی با یه اسم دیگه!خانوم محترم از همون اول این کارو میکردی که اینجوری نشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
16 مهر 91 13:44
سلام عزیزم من چند بار اون وب و دیدم هر چی بالا پایین کردم باورم نشد مال تو باشه ... خوشحالم دوباره وب خودن رو دیدم .... از خودت دفاع کن
یک عاشقانه آرام
16 مهر 91 16:18
آره وبلاگش مسدود شده.خدارو شکر عزیزم
مهسا
16 مهر 91 16:20
واسه خودت این چیزارو مهم نکن عزیزم
مامان تارا
16 مهر 91 19:37
به به بالاخره یه پست بدون رمز گذاشتی که منم بتونم بخونم / آخه رمز دارا رو اصلا نمیتونم باز کنم خوب کاری کردی حقشو گذاشتی کف دستش ولی میگم تارا جون مطمئنی از روی مال شما کپی کرده ؟ یادمه دوران راهنمایی در مورد یه موضوعی انشاءنوشته بودم وقتی رفتم خوندمش معلم خیلی خوشش اومد و 20 بهم داد بعد زنگ تفریح دوستم بهم گفت اینو از روی کتاب نوشتی ؟ گفتم نه چطور مگه گفت چرا میدونم کپی کردی آخه من کتاب انشاء دارم و عین این جملات انشای تو توش نوشته شده بود!!!! خیلی جالب بود من روحم هم از همچین کتابایی خبر نداشت ! میگم شاید بر اساس ضمیر ناخودآگاه و یه چیزایی مثل تله پاتی و این جور چیزا فکر شما دوتا عینا مثل هم از آب در اومده؟؟؟؟
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 مهر 91 23:17
باباايول اينجوريه...
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 7:50
سلام میتونم لینکتون کنم
نایسل
17 مهر 91 20:48
منم بهش میگفتم تو خواهر تارایی چرا همه چی ات شبیه تاراسسستتت دختره پروووو
نایسل
17 مهر 91 20:48
ای ول مدیریت
مامان مهربون فاطمه
18 مهر 91 6:52
سلام خانوم۰چرا اینقدر خودتو اذیت میکنی۰همیشه بابام میگه۰:خلق را تقلیدشان بر باد داد۰اینا بادی بیش نیستن۰بخندی۰۰۰۰۰نبینم غصه داری
سودابه
18 مهر 91 13:48
سلام عزیزم. اومدم بگم لطفابرای عروسم دعا کنید
مامان امیرناز
2 آبان 91 8:16
سلام عزیزم همه پست تات رمز داره که میشه به منم رمز بدی؟
سارا
7 آذر 91 16:52
اینجا که هممه چی رمز داره تارا جان... خدا روشکر که وبلگت دوباره مال خودت شد حق دادنی نیست گرفتنیه.
با سلام
20 آذر 91 14:00
سلام خدمت شما !
مثل این که یه وبلاگ دیگه با نام شما وجود داره
که مال نی نی وبلاگ نیست عجیبه ؟؟!!!...؟؟!
اینم ادرس اون وب برین خودتون ببینید همه چیزش مثل مال شما؟
http://ava123.mihanblog.com/
به منم سر بزنید بای بوس


ممنون!والا من واگذارش کردم به خودش و خدا!حتی اون فال حافظی که من نیت کردم و گرفتم هم کپی کرده!چراشو نمیدونم!
یاس
22 آذر 91 22:23
چقدر وحشتناک چه آدم هایی پیدا میشن توروخدا خوب شد مسدودش کردن عجب!!!!!!!!!!!