حالا دیگه همه میدونن!

یه آدم متقلب

1391/9/21 17:32
نویسنده : تارا
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی!

همون آدم متقلبی بودا که توی نی نی وبلاگ یه وبلاگ زده بود کپی وبلاگ من!باز رفته تو میهن وبلاگ وبلاگ زده!تازه این سری هم خیلی زحمت کشیده اون فال حافظی که من نیت کردم و گرفتم و کاملا کپی کرده!

نمیدونم چی بهش بگم!دارم میفهمم که کار کی هست و بالاخره میفهمم!

ولی اصلا کار جالبی نیست!خیلی محترمانه هم بهش گفتم که کارت درست نیست و من راضی نیستم و یه خدایی داره تورو میبینه و اصلا اگر هدفت رو بهم بگی شاید بتونم کمکت کنم!اما جوابی نداد!

فکر کنم میخواد منو زجر بده!

بدم میاد علایق منو بدزدن بزنن به نام خودشون!تازه اسمش هم گذاشته آوا هم وزن تارا!

نمیدونم چی بگم آخه!

کم اعصابم داغونه این آدم هم میره رو اعصاب من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساجده
21 آذر 91 18:02
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
سانازی :)
21 آذر 91 19:07
عزیزدلم بابا تو که گزارشتو نوشتی حالا کم محلی واسه اینجور آدمی از همه چیز بدتره بزار فکر کن مهم نیس و کاملا معمولی باش عزیزم
آسمان من
21 آذر 91 19:20
از زندگي لذت ببر چون آخر جاده زندگي يه تابلو هست كه روش نوشته دور زدن ممنوع
آسمان من
21 آذر 91 19:22
ولش کن محلش نذار،یاازروی علاقه شه یا کمبودداره دیگه.درهردوصورت به توهیچ ضرری نمیزنه خونسردباش وبهش فک نکن آخه میدونی که زندگی 100 ساله اولش سخته(شوخی کردم)
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
22 آذر 91 15:08
عزیزم خب همه پستا رو رمزی کن
آسمان من
22 آذر 91 16:42
عشق چیه؟یه احساس خوب ، مثل کشیدن نفس ، رهاشدن ازتموم دردها ، عشق نه مادیات نه زیبائی ، عشق یعنی همه چیز،... عشق یعنی لذت بردن ازتموم لحظه های زندگیت اما وای ازروزی که دیگه نباشه انوقت یعنی بمیر امضاء : بیخیال دنیــــا90
مارینا
22 آذر 91 22:19
تجربه نشون داده که از اینجور آدمها تو دنیای وب نویسی زیاده عزیزم پس زیاد بهش محل نده ممنون بابت رمز
مامان حسناسادات
22 آذر 91 22:33
عجب آدمایی پیدا میشه هااا. محلش نزار خودش خسته میشه
آسمان من
23 آذر 91 0:24
بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ میزنند گنجشکها جدی جدی میمیرند آدمهاشوخی شوخی زخم زبان میزنند دلها جدی حدی میشکند توشوخی شوخی لبخندمیزنی من جدی جدی عاشقت میشم تونمیخوای شوخی شوخی باورکنی که من جدی جدی عاشقت شدم
عاطفه (مامان آقا ارا )
24 آذر 91 13:15
سلام تا را جان من عاطفه هستم ( ماما اقا ارا) من تازه نی نی وبلاگی شدم و کسی رو نمیشناسم لطفا به من هم سر بزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم راستی وبتون زیباست ولی همه مطلب هاش رمز داره میتونید به منم رمز بدید؟ منتظر نظرت تو وبم هستم منو تنها نذاری که کسی رو نمیشناسم و راستی اتفاقی وبت رو پیدا کردم خدانگه دار بوس
زهرا
24 آذر 91 15:38
سلام شما بودین کامنت گذاشتین؟!!!
یک عاشقانه آرام
24 آذر 91 22:33
گور باباش
سميه
25 آذر 91 14:26
سلام عزيزم توي دنياي مجازي اينجور چيزا فراوونه. اصلاً خودت رو ناراحت نكن و برات مهم هم نباشه.
سميه
25 آذر 91 14:42
اولاً به هيچ عنوان خودت رو ناراحت نكن. دو اينكه اصلاً بهش توجه نكن، كه اين از صد تا فحش هم براش بدتره.
سميه
25 آذر 91 14:57
موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن : ۱- آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا “ به تو” بخندند ! ۲- آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا “ با تو ” بخندند . . .
عاطفه (مامان آقا ارا )
25 آذر 91 21:18
سلام بهم سر نزدی
مهسا
22 دی 91 19:54
سلام ، این آدرس جدیدوبلاگمه سربزن " http://mani67.persianblog.ir " خوشحال میشم‌