حالا دیگه همه میدونن!

نظرات (16)

ســـــارا
9 اسفند 91 15:52
دور از جونت عزیزم
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
9 اسفند 91 17:44
...این چه حرفیه گلم؟ منم یه موقه هایی چندتا اتفاق بد برام میفته ناامید میشم ولی سعی میکنم رابطمو با خدا قویتر کنم منم مشکلات زیادی دارم که نمیتونم تو سایت نی نی بنویسم شاید از مشکلات تو هم بدتر
مهسا
9 اسفند 91 18:57
ای بابا. چه بد...
حامی
9 اسفند 91 20:20
مرسی واقعا....
آسمان من
10 اسفند 91 18:41
سلام گلم،خوبی؟ناراحت نباش پیش میاددیگه
سودابه
11 اسفند 91 1:12
قدیما به کسی که حواسش جمع نبود میگفتن چیه عاشقی؟ دخملی خوب تو عاشقی دیگهدوست دارم تارا جون جونمی.زود ÷ست بزار ببینم چه خبرایی هست ناناز مامان
مامانِ عسل
11 اسفند 91 16:12
سلام خانومی منم خیلی از این اتفاقها برام پیش می آد الانه دیگه تو word می نویسم و کپی و پیست می کنم راستی ایملت را برام بفرست
مامانِ عسل
11 اسفند 91 17:48
بازم سلام مرسی از اعتمادت این اولین باریه که آهنگ وبلاگت برام پخش میشه خیلی قشنگ و دلنشینه خوشم اومد
آسمان من
12 اسفند 91 13:15
خدایـــا" همه ازتومیخواهند ؛ بدهــــی .... ولی من ازتومیخواهم بگیــــــری " خستگی،دلتنگی و غصه هاراازلحظه لحظه روزگارهمه ی آنهائی که دوستشان دارم " آمین "
رز سفید و قرمز
12 اسفند 91 15:10
سلام و صد سلام به دوست خوبم. تارا گلی اشکال نداره، عاشقی دیگه. کاریش نمیشه کرد.
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:48
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
kimia
12 اسفند 91 19:25
سلام وبت خعلی خوبه یه سری هم به وب ما بزن ...! هم میتونی مطالب طنز رو بخونی هم مطالب عاشقانه ! زودی بیا!!!! (منو داداشم)
مامان نفس طلایی
13 اسفند 91 14:35
وای این دندون درد داره من و میکشه وو.... اون روز دکتر زل زده بود بهم ببینه یه وقت غش نکنم و.. منم خیلی ضعیف شدم ... واقعا روح ادم تو جسمش خیلی اثر می ذاره .... چه خبرا؟
مامانِ عسل
13 اسفند 91 18:28
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر


ممنون از لطفتون
سانازی :)
13 اسفند 91 19:46
اشکال نداره

تولدت مبارک تاارا جونم کادوهاتون مبارک باشه عزیزدلم ایشالااا امسال به اون چیزاییی که میخوای و بهترینایی که لایقشی برسی


ممنون عزیزم با دعاهای تو
امیدوارم تو هم به هرچی میخوایی و صلاح زندیگیت توش هست برسی
رز سفید و قرمز
14 اسفند 91 7:58
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را کرد و دنیا رنگ دیگری گرفت.
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت.
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . .



ممنون خیلی خیلی ممنون