حالا دیگه همه میدونن!

مسابقه دعوت شدم!!!!!!!

1391/11/21 23:11
نویسنده : تارا
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ممنون از بابای مهربون حامی و حامی جون عزیز از دعوتتون

چرا این وبلاگ رو ساختم!!!

خوب...

آدم گاهی دلش میخواد حرف برنه اما گوش شنواییی وجود نداره

گاهی میخواد یکی باشه که بشنوه اما کسی نیست

گاهی تمام حرفا توی دلش قلمبه میشه و کاری از دستت بر نمیاد

گاهی اونقدر تنهایی که حتی خودت هم میترسی

گاهی دلت یه جایی واسه فریاد میخواد و اینجا همون جایی هست که من تنهایی هام ترسام و دلتنگی هامو فریاد میزنم!

نمیدونم شاید یه روزی این وبلاگ رو به اونایی که دوستشون دارم نشون دادم شایدم واسه همیشه یه جایی واسه حرفا و درد و دلام موند

و قانون مسابقه

٣ نفر باید دعوت بشن

نفرات به ترتیب

١- نسترن خانوم گلم

http://mohabbat.niniweblog.com/

٢- مامان نفس طلایی عزیز

http://naمfastalaee.niniweblog.com/

٣- پوریا پهلوون کوچولوی عزیزم

http://poriyaragabi.niniweblog.com/

 

و در نهایت ممنون از بابای مهربون حامیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مانی مسافر کوچولو
21 بهمن 91 23:07
ترانه وبلاگ عالی بود بقیه که رمز داره
حامی
22 بهمن 91 12:15
دلیل این نوشته ها هرچیزی که باشه خیلی خوبه اما امیدوارم که روزی از شادیها و خوبیها و زیباتر شدن زندگیت باشه در اینصورته که همه ی ما خوشحال میشم ....حامی دوس داره خاله تارای عزیزشو شاد و سرحال ببینه..
مامان نفس طلایی
22 بهمن 91 13:12
من باید چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مــآمــآنــے
22 بهمن 91 19:10
سلام عزیزم دلیلت قانع کننده بود ممنون که اومدی منم کلیپ رو خیلی دوست دارن
آوا جون
23 بهمن 91 20:39
ایشالله مسابقه برنده بشیــــــــــــــــــــــــ؟بوس بوس


مرسی عزیز
مامان پوريا پهلووون كوچولو
24 بهمن 91 10:01
سلام عزيزم شرمنده دير اومدم خونه نبوديم حالا تكليف چيه ؟
حامی
24 بهمن 91 13:12
گنجشکی بر سر جنازه گربه ای میگریست ... که خدایا اکنون با این همه زندگی چه کنم ...؟