حالا دیگه همه میدونن!

بدون عنوان

1391/11/22 14:02
نویسنده : تارا
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم به همه اونایی که منو میشناسن و به همه

 

اونایی که نمیشناسن

 

 

داستان که نه واقعیت اینه یه جایی از این سرزمین بزرگ یه گوشه از ایران یه بابای مهربون هست که یه پسر 1 ساله داره

 

این بابای مهربون خیلی عاشق بچه اش هست و حاظره هر کاری کنه که بچه اش شاد باشه بخنده خوشبخت باشه اما امان از دست تقدیر !تقدیر داره این باباو پسر رو از هم جدا میکنه

 

خودتون میدونید باباها غم دنیا هم داشته باشن حتی کوچک ترین حرفی نمیزنن و بازم مثل کوه استوار وایسادن! اما این بابا هر روز داره توی خودش میشکنه و دم نمیزنه

 

بابا درسته مَرده ولی آدمه!!!

 

دست تقدیر داره این بابای مهربون رو از بچه اش جدا میکنه تصمیم تلخ یه عده آدم . .

 

واسه این دست به کار شدم و گفتم واسه حل مشکل این بابای مهربون همه با هم با اون دل های پاکتون دعا کنیم

 

دعای دست جمعی زودتر استجابت میشه

 

خودم به متوسل شدن به سوره الرحمن و حشر خیلی اعتقاد دارم

 

ختم صلوات هم که دیگه جای خود داره

 

هرکدوم دوست داشتین با دلای پاکتون هر چی که از دستتون بر میاد رو واسه این بابای مهربون از راه دور بفرستید

 

من خودم برای شروع پنج سوره الرحمن پنج سوره حشر و 500 تا صلوات به نیت 5 تن

 

ممنون میشم با دعای خیرتون این بابای مهربون و پسر 1 ساله اش رو همراهی کنیدقلب

لطفا بگید تا من درج کنم هر کس هرچیزی که در توان داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان نفس طلایی
22 بهمن 91 13:09
انشالله مشکلشون حل میشه ... دعاگو هستم
مامان ارین
22 بهمن 91 14:30
سلام.امیدوارم مشکلتون بزودی حل بشه.براتون 1000تا صلوات میفرستم.خودم اعتقاد دارم بهش.


ممنون مامان مهربون
سانازی :)
22 بهمن 91 15:01
ایشالاا حل بشه چقدر زیاد شده منم 218 تا صلوات بنویس عزیزم ایشالا حل بشه
مامان آیساm
22 بهمن 91 15:30
انشالله مشکلشون حل بشه..منم سوره قدر..5 بار..میخونم
خودم بهش اعتقاد دارم


ممنون مامان گل
مامان ارمينا
22 بهمن 91 16:24
سلام انشااله مشكلتون حل بشه.منم براتون دعا ميكنمو 100تا صلوات ميفرستم


ممنون مامان عزیز
سارا
23 بهمن 91 0:17
ایشالا که حل بشه...
جریان چیه تارا جان؟
من به دعای توسل خیلی اعتقاد دارم 5 بار میخونم به نیتشون.
100 تا هم صلوات.


مرسی سارا جوون
سارا
23 بهمن 91 0:18
تارا عکسی که قرار بود برام بذاری چی شد؟


خاک تو سرم میذارم فردا
مامان محمد امين
23 بهمن 91 2:15
سلام تارا جون چه كار خوبي كردي ... حد اقل كاريه كه از دست يه دوست از راه دور بر مياد هميشه براشون دعا ميكنم ... اگه خدا منو هم قابل بدونه منم 500 تا


ممنون از شما
آزاده
23 بهمن 91 8:53
خانم گل نمیتونم تعداد بهت بگم ولی هر چند تا که بتونم صلوات میفرستم
ایشالا که هر چه خیرشونه پیش بیاد


ممنون ازتون
ساغر جونی
23 بهمن 91 14:35
ببخشید خیلی دوست دارم توی ختم صلوات شرکت کنم ولییییییی ببخشید نمیدونم کجاست میشه ادرس بدید توی وب خودتون جواب بدید من میاممممممممممممم
مامانِ عسل
23 بهمن 91 15:48
سلام خانوم گل. فدای اون دل نازکت ایشاالله هرچی خیر اون بنده خداست پیش بیاد منم 1000 تا صلوات تقدیم امام رضا می کنم.
انشاالله هم مشکل اون هم بقیه حل بشه


ممنون مامانی
آوا
23 بهمن 91 20:38
سلام ایشالله مشکلشون حل بشه ..........
میدونم اون پسر کوچولو ..خیلی ناراحته ....
من دوس ندارم نی نی ها و بابا شون رو ناراحت ببینم ..........
منم 1000 تا صلوات تقدیم امام رضا میکنمــــــــــــــ


ممنون دوست گلم
ســـــارا
24 بهمن 91 11:51
دور از ججون خاک تو سر چیه دختر بد! اشکالی نداره الان گفتی بییاااااا جریان چیه کجا بیام؟
حامی
24 بهمن 91 13:13
دستـــم بنـــد نمیشــــود هیچ جـــا... جـــز بــه دامنـــت... خـــــــدا...!
مرمر(مامی کسرا)
24 بهمن 91 14:04
سلام عزیزم . منم 100 تا صلوات میفرستم و با توکل به جدم ارزوی پیروزی و سربلندی دارم براشون. ایشالا شاد و سلامت کنار هم زندگی کنن.


خیلی ممنون التماس دعا
مامان فاطمه
24 بهمن 91 14:43
سلام تارا جون . انشاالله که مشکل این پدر و پسر هر چه زودتر حل بشه.
من به آیت الکرسی و چهار قل اعتقاد دارم . به نیت چهارده معصوم براش چهارده بار می خونم.


ممنون مامان گل
ما (من و گاهی بابا)
24 بهمن 91 19:36
اشکال نداره موقع شیر دادن دعاش کنم ؟ و همون موقع صلوات هم بفرستم ؟


بله چرا که نمیشه ممنون از این همه لطف
سميه
25 بهمن 91 8:01
موضوع چيه؟من هيچ چي نفهميدم.
یه نفر
25 بهمن 91 20:25
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان نفس طلایی
26 بهمن 91 20:30
سلام دیدم دعوت به مسابقه رو ... ممنونم من و به یاد داشتی... در حال فکر کردن به پیشنهادت هستم
roya
6 اسفند 91 18:21
_______$$$$$$ ___________$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$___$$$$$, _________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$$$..$$$$$$.$$$_$$$$$$$$$$$$$$$.$_$$$ $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$_$$$$_$ _$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$_$_$ _$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__$_$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$__$ bemanam besar montzeramaaaaaaaa missii khsti belinkam khabam kon by byeeeee
همسر یک پزشک
24 اردیبهشت 92 22:03
سلام اومدم وبلاگت ولی همش رمز دار بود دوست داشتی رمزتو بده
سایدونه یه دونه
9 خرداد 92 1:59
به وبلاگتون که سر زدم هیچی نفهمیدم آخه همش رمزدار بود ایشالا خدا مشکل همه رو حل کنه اگه دوس داشتین رمزتون برام بزارید مرسی